08 de maig 2016

Improvisació dirigida a la ràdio (amb Rosa Badia)


Rosa Badia - "Tot és comèdia"





















Va link a l'entrevista amb Rosa Badia al programa "Tot és comèdia" (Ràdio Barcelona - Cadena Ser), emesa el diumenge 8 de Maig de 2016.

Hem parlat de la psicoanàlisi, de l'amor, de la transferència, de l'angoixa, de Freud, de Lacan —de qui ha radiat un fragment molt ben escollit del seu Seminari—, de la corrupció, del terrorisme, de l'Associació Mundial de Psicoanàlisi...

Ha estat una bona "improvisació dirigida"!

Gràcies, Rosa, pel teu saber fer.


2 comentaris:

Vicent Llémena i Jambet ha dit...

Lallengua en el meu cas "es esta, la catalano-valenciana", la llengua de mon pare i de ma mare, mon pare estava en el mateix cas meu castellà de mare, valencià de pare i tot alhora, i aquesta contradicció paradoxal és la que m'ha fet les paraules de mon pare quan jo tenia 3 anys, cosa que em fa Home i semblant a vosté o millor, molt millor, puc intentar entendre'l: Defent-te per tu mateix. I dec i depenen moltes coses i persones, coses i persones de que jo puga seguir amb aquesta bi-llengua.

Vicent Adsuara i Rollan

Gràcies

nhuthuy ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.